Kargo ücreti

Tüm yurtiçi alışverişlerinizde kargo 300 TL ve üzeri alışverişlerde ücret alınmamaktadır.

Siparişinizin kargoya teslim süresi

Sipariş vermiş olduğunuz ve stoklarımızda olan ürünler 24 saat içinde kargoya verilir.

Kargonuzu sistem üzerinden takip etme

Siparişlerinizi üyelik bilgilerinizde bulunan siparişlerim kısmından takip edebilirsiniz. https://firatzeytin.com.tr/ üyesi iseniz geçmişte verdiğiniz tüm siparişlerinizi de aynı yerden görebilmektesiniz.

Siparişiniz tarafımızdan kargoya teslim edildiği andan itibaren, kayıtlı e-mail adresinize kargo takip bilgileri bildirilmektedir.

Siparişinizi kargo firması üzerinden takip etme

Siparişleriniz Türkiye genelinde geniş bir şube ağına sahip Aras Kargo (https://www.araskargo.com.tr/ ) aracılığı ile teslim edilmektedir. Aras Kargo siparişinize ait kargonun takip numarasını SMS ile paylaşacaktır.

Siparişinizin teslimat süresi

Kargonun size ulaşma süresi ortalama 2 iş günüdür.

Teslimat adresinde bulunmama

Adreste bulunamadığınızda “teslim edilemedi notu” bırakılır. Bir sonraki iş günü siparişinizin bir kez daha adresinize getirilir. Kargo firmasını arayıp tekrar gelecekleri zaman bilgisini paylaştığınızda, paketinizin doğru zamanda gelmesini sağlayabilirsiniz. İkinci kez gelindiğinde teslim edilemeyen siparişiniz https://bezden.com.tr/ deposuna iade edilir. Tüm siparişler, yasaların gerektirdiği üzere irsaliye ile kargolanır. Kargonuzun şubede bekleme süresi 3 gündür.

Ürünü teslim alırken dikkat edilmesi gerekenler

Siparişinizi teslim alırken kargo paketinde yırtık, ezilme, ıslanma, vb. bir sorun olup olmadığını mutlaka kontrol etmelisiniz. Ayrıca paketinizde bulunan ürünlerin, faturaya yansıyan ürünlerle aynı olduğundan emin olmanızı öneririz.

Kargo yetkilisi, kargo paketinde veya içeriğinde herhangi bir sorun olması durumunda size yardımcı olacaktır. Böyle bir durumda kargoyu teslim almamanız ve kargo yetkilisine tutanak tutturmanız gerekmektedir. Tutanak, ürün değişimi veya ücret iadesinde işlemlerinizi kolaylaştıracaktır.

TAZMİN SÜRECİ

BAŞVURU;

Hasar, Kayıp ya da Geç Teslimatla ilgili tazmin süreci, müşterinin talebini bağlı olduğu Şube ya da Bölge Müdürlüğüne dilekçe ile yaptığı başvuru sonrasında başlar.

Müşterinin verdiği tazmin talep dilekçesinde herhangi bir şekil şartı olmayıp;

  •   Gönderi adresten alım yapıldıktan sonra faturası düzenlenmeden kayıp ya da hasarlı duruma düşmüş ise; Ambar Tesellüm Fişinin tarihi, alıcı ismi, gönderi içeriği ve talep edilen tazmin bedeli,
  •    Gönderi faturaya dönüştükten sonra kayıp/hasarlı duruma düşmüşse ya da geç teslim edildi ise; fatura bilgileri (Gönderi kodu/ Belge numarası, tarihi) ve talep edilen tazmin bedeli bilgileri bulunmalıdır.

Müşterinin tazmin dilekçesi ekinde vermesi gereken belgeler;

  •   Gönderi adresten alım yapıldıktan sonra faturası düzenlenmeden kayıp ya da hasarlı duruma düşmüş ise; Ambar Tesellüm Fişi fotokopisi, gönderi içeriğinin bedelini ispatlar, alım tarihinde ya da öncesinde düzenlenmiş resmi nitelikte belge. (fatura vb.)
  •   Gönderi faturaya dönüştükten sonra kayıp ya da hasarlı duruma düşmüşse ya da geç teslim edildi ise; Gönderici Ödemeli gönderiler için şubede düzenlenmiş fatura fotokopisi, Alıcı Ödemeli gönderiler için Ambar Tesellüm Fişi fotokopisi ve gönderi içeriğinin bedelini ispatlar, gönderi tarihinde ya da öncesinde düzenlenmiş resmi nitelikte belge. (fatura vb.)

DEĞERLENDİRME;

  •    Şubeye iletilen tazmin dilekçeleri Şube Müdürlükleri tarafından dilekçe ve bağlı evraklar ile birlikte bağlı bulundukları Bölge Müdürlüklerine gönderilir.
  •    Bölge Müdürlükleri kendilerine iletilen tazmin dilekçelerini işleme alarak araştırma sürecine başlar. Kayıp kargolar için tüm şube ve aktarma merkezlerimizde araştırma süreci başlatılır. Hasarlı kargolar için ise gönderinin hareket gördüğü tüm birimlerden kargonun geçiş bilgilerine dair görüş ve tutanaklar istenir.
  •   Hasarlı ve kayıp gönderiler için araştırma ve görüş isteme süreci tamamlandıktan sonra Bölge Müdürlüğü Tazmin Komisyonu değerlendirme yaparak tazmini Genel Müdürlük Tazmin Komisyonu onayına gönderir.
  •   Genel Müdürlük Tazmin Komisyonu araştırma sonucunda edinilen belge, görüş ve değerlendirmeleri inceleyerek ödeme onayı verir ya da talebi reddeder.

SONUÇ;

Tazmin komisyonunun talebi onaylaması durumunda;

  • Bölge Müdürlüğü tarafından tazmin talebinde bulunan müşterinin bağlı olduğu/tazmin talep dilekçesini verdiği Şube Müdürlüğüne İbraname ve Gider Pusulası hazırlanarak gönderilir.
  • Tazmin talebinde bulunulan hasarlı kargo müşteriden geri alınır.
  • Müşterinin İbranameyi ve Gider Pusulasını imzalamasından sonra Şube görevlisine ya da Şubeye teslim etmesi istenir.
  • Şubeye teslim edilen İbraname ve Gider Pusuları Bölge Müdürlüğüne gönderilir. Bölge Müdürlüğü tarafından ilgili belgeler sisteme eklendiğinde onaylanan tazmin bedeli Genel Müdürlük Finans Departmanı tarafından müşterini Banka Hesabına havale yolu ile ödenir.

Tazminin komisyonun talebi reddetmesi durumunda;

  • Bölge Müdürlüklerine iletilen tazmin red bilgilendirmesinin akabinde tazmin dilekçesinin verildiği Şube Müdürlüğü müşteriye gerekli bilgilendirmeyi yapar.
  • Müşterinin talebin tekrar değerlendirilmesi yönünde bir isteği olursa itiraz dilekçesi düzenleyerek Şube görevli/yetkilisine vermesi gerekmektedir.
  • İtiraz dilekçesi verildiğinde tazminin yeniden değerlendirme süreci başlar.

Siparişinizin gecikmesi durumunda yapmanız gerekenler

Siparişinizin gecikmesi durumunda Müşteri Hizmetleri Bölümümüzü +90 224 514 18 05 no’lu telefondan  arayarak ürününüzün gecikmesi hakkında bilgi alabilirsiniz. Hızlı dönüş için info@bezden.com.tr adresinden mail atarak da bilgi alabilirsiniz.

Aynı siparişteki farklı ürünlerin farklı adreslere teslimatı

Siparişinizi oluştururken bir sipariş için tek bir fatura düzenlenir ve düzenlenen fatura bölünemez. Bu nedenle farklı adrese gönderilmesini istediğinizi ürünler için ayrı bir sipariş vermeniz gerekir.

Resmi tatil günlerinde teslimat

Kargo firmaları sadece iş günlerinde teslimat yapmaktadır. (Cumartesi günü yarım gün çalışmaktadır.)